TOP 15 ofert pracy dla studenta. Sprawdź, kogo szukają pracodawcy [ZDJĘCIA]
Sprawdź aktualne oferty pracy na stronie lub w aplikacji Gratki
Co trzeba robić
Osoba na tym stanowisku prowadzi działania związane z obecnością marki w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, Pinterest, LinkedIn itp.). Jest odpowiedzialna za wpisy, przygotowywanie i publikację infografik, organizowanie konkursów, a także – moderowanie dyskusji i komentarzy. Prowadzi wszelkie działania, które podnoszą prestiż i znajomość danej firmy w sieci.
Co warto umieć
Na tym stanowisku niezbędne są: kreatywność, pomysłowość i wielozadaniowość. Aby być dobrym social managerem, trzeba na bieżąco śledzić najnowsze trendy w mediach społecznościowych oraz znać regulaminy Facebooka czy Instagrama. Nie wolno również zapominać o spójnej komunikacji wizualnej marki. Mile widziane są studia z zakresu marketingu lub PR, chociaż przede wszystkim pracodawcy patrzą na doświadczenie zawodowe oraz konkretne osiągnięcia.