Zanim najważniejsze osoby w państwie będą z nich korzystać, samoloty muszą przejść szereg zmian. Musi zostać przebudowane ich wnętrze. Ma zostać założona dodatkowa powłoka dźwiękoszczelna i zamontowana łączność satelitarna. Maszyny zostaną przemalowane na biało czerwone barwy. To tylko podstawowe zmiany. W najdroższym wariancie modyfikacje mogą kosztować tyle, co połowa wartości Embraerów.
Podstawową wadą tego modelu jest to, że nie pozwala on na odbycie lotów transatlantyckich. Eksperci klasyfikują je pomiędzy Jakami 40 - będącymi w dyspozycji Polski, a Tu 154.
Nowe samoloty pozwolą jednak na swobodny lot z Warszawy do europejskich stolic. Zostaną wyczarterowane na dwa lata, a za ich sterami zasiądą piloci z LOT u. Umowa ma zostać podpisana za klika dni.
Źródło: tvn24.pl
META nie da ci zarobić bez pracy - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?