Oprócz wspomnianych salonów monobrandowych, na parterze znajduje się również multibrandowy butik Likus Concept Store, mający w swojej ofercie m.in.: Balmain, John Galliano, Rick Owens. Na wyższych piętrach znajdziemy stoiska takich marek jak: Alexander McQueen, Chloé, D&G czy Givenchy.
Na razie dla klientów są otwarte cztery poziomy (od -1 do 2 piętra). Wkrótce do użytku zostanie oddane 3. piętro - Home Concept, gdzie znajdą się meble i akcesoria do domów znanych marek (m.in. Armani Casa, Fendi Home, Baxter), na wyższym piętrze znajdować się będą usługi, w planach jest m.in. winoteka, delikatesy i spa.
Na klientów czeka przeszkolona obsługa, która od września przechodziła specjalne kursy w salonie Gucci - ze specjalistami z Włoch, a w Lanvin - prosto z Paryża. Ta ostatnia marka słynie z efektownych witryn sklepowych, które później stają się inspiracją dla wielu sklepów m.in. Zary. Markę rozsławiła w Stanach Zjednoczonych Michelle Obama, która założyła najbardziej kultowy produkt Lanvin - trampki. Przykładowa para w Warszawie do kupienia jest za 1500 złotych. Na klientów, którzy zdecydują się na większe zakupy, czeka schłodzony szampan.
Co jeszcze zobaczymy w domu mody vitkAc? Plotki głoszą, że wkrótce na parterze pojawi się kolekcja Louis Vuitton.
Nazwa domu vitkAc nawiązuje do osoby Stanisława Ignacego Witkiewicza, "bodaj najbarwniejszej postaci międzywojnia. w tym okresie okolice ulicy Brackiej były prestiżowym miejscem w stolicy, gdzie kupić można było luksusowe produkty. vitkAc wskrzesza przedwojenne tradycje", czytamy na portalu Facebook.
Czy Warszawa ma szansę stać się europejską stolicą mody? Jedno jest pewne - nie trzeba już latać do Paryża czy Londynu, aby zdobyć oryginalne ubrania takich projektantów jak Alexander McQueen czy John Galliano.
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?