Tegoroczny „Ranking sieci handlowych w Polsce”, drugi rok z rzędu otwiera Lidl z poparciem 35,84 proc © Wojciech Wojtkielewicz
[2/8]

W których sklepach najchętniej robimy zakupy? "Ostatni rok był niezwykle wymagający dla handlu i producentów"

Tegoroczny „Ranking sieci handlowych w Polsce”, drugi rok z rzędu otwiera Lidl z poparciem 35,84 proc. konsumentów. W poprzednim raporcie sieć zdetronizowała Biedronkę.

Z powodu wybuchu pandemii COVID- 19 2020 rok, sektor handlowy musiał zmierzyć się z nowymi wyzwaniami. Należą do nich m.in.: czasowe lockdowny, ograniczenia działalności galerii handlowych, zmiana zwyczajów zakupowych konsumentów, czy trudności z utrzymaniem łańcucha dostaw, nie wspominając o konieczność zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom i klientom. Które markety wybierają Polacy?

Najnowsze wiadomości

reklama