Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Warszawa: różowa reklama w miejsce hal KDT

Ewa Bo
Ewa Bo
Reklama
Reklama Ewa Krzysiak
U zbiegu Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej zawisł gigantyczny baner reklamujący festiwal Warsaw Summer Jazz Days. Wygląd reklamy i miejsce, w którym się znajduje budzi kontrowersje.

Niedawno z krajobrazu Śródmieścia zniknął blaszak KDT, którego umiejscowienie wywoływało gorące dyskusje. Jak na razie trwa tam równanie terenu. Natomiast u zbiegu Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej, pojawiła się kilka dni temu, wysoka na kilkanaście metrów, ażurowa konstrukcja ze stali.

Przechodnie zastanawiali się co dostaną do podziwiania w zamian za widok na KDT. Urzędnicy wydziału architektury Śródmieścia również nie wiedzieli co tu zobaczą, bowiem nie otrzymali na ten temat żadnej dokumentacji od właściciela terenu. Ten kawałek parku należy do osoby prywatnej, której udało się odzyskać w 2008 r. przedwojenną działkę.

Teraz zamiast metalowych rurek widzimy wielką reklamę, sięgającą 3 piętra, której nie sposób nie zauważyć. Wygląd reklamy i miejsce, w którym się znajduje budzi kontrowersje. Mieszkańcy stolicy woleliby w tym miejscu podziwiać zieleń parku, a nie jaskrawy róż na wielkiej "płachcie".

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto