Cityboard Media to wieloletni partner Tour de Pologne. Współpraca przy promocji kolarskiego wyścigu rozpoczęła się jedenaście lat temu. „Zawsze układała się bardzo dobrze. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy kontynuować współpracę nie tylko w najbliższym sezonie, ale także w kolejnych latach” – mówi Marcin Stan.
Dzięki nowej umowie kolejne edycje Tour de Pologne będą miały największą w historii kampanię reklamową na nośnikach Cityboard Media. „Dzięki naszej współpracy docieramy do olbrzymiej rzeszy miłośników kolarstwa i mamy tylu kibiców na trasie. Ubiegłoroczny Tour de Pologne obserwowało prawie 3 miliony kibiców” – dodaje Czesław Lang.
Międzynarodowy sukces Tour de Pologne to imponująca praca Czesława Langa i jego zespołu, który stworzył imprezę należącą do elitarnego grona najlepszych wyścigów świata cyklu UCI World Tour. Cityboard Media jest kolejnym, wielkim partnerem, który wpisuje kolarstwo i Tour de Pologne w swoją długoletnią strategię.
Tour de Pologne jest najbardziej medialnym wydarzeniem w polskim sporcie, które dzięki ogólnopolskiej reklamie na nośnikach Cityboard Media dociera do kibiców. Informacje o wyścigu, przed telewizorami w kraju i zagranicą, gromadzą miliony fanów dwóch kółek. Wyścig to także znakomita forma promocji Polski i kolarstwa. Jak wynika z danych GUS jazda na rowerze jest najpopularniejszą formą aktywnego wypoczynku, z której korzysta 66 procent Polaków.
Ubiegłoroczną edycję Tour de Pologne wygrał Rafał Majka, który został pierwszym polskim zwycięzcą wyścigu UCI World Tour. 72. Tour de Pologne odbędzie się w dniach 2-8 sierpnia 2015 roku. Obecnie trwają ostatnie prace nad przebiegiem trasy wyścigu.
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?