Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Z IKEA Gdańsk promuje ekologię!

Redakcja
Ikea
Ikea Materiał reklamowy
Jednym z zadań misyjnych sklepów Ikea jest wspieranie inicjatyw lokalnych. Od 1 września rusza akcja „IKEA Gdańsk: przestrzeń dla inicjatyw lokalnych", która zajmie się promowaniem ekologii i pomocą oddziałom dziecięcym na Pomorzu.

Akcja ma być platformą, która łączy tych, którzy chcą pomagać i tych, którzy tej pomocy potrzebują.

W planach jest: promowanie segregacji odpadów (przypominamy, że w Gdańsku istnieje podział na śmieci mokre i śmieci suche), promowanie tzw. zielonych wnętrz, za pomocą ekologicznych mebli, wspieranie organizacji pozarządowych w zbieraniu 1 proc. podatku, akcja Soft Toys 2011, czyli wspieranie oddziałów dziecięcych w pomorskich szpitalach.

Skąd wziął się pomysł na tego typu akcję? Z ogólnych założeń sieci, które oprócz sprzedaży swoich produktów na całym świecie, dbają również o środowisko i działają na rzecz społeczności lokalnych.

"Pomysł na akcję wynika z ogólnej filozofii firmy IKEA, która poza tym, że jest marką globalną, stara się dbać o środowisko i działać na rzecz społeczności w miejscu, w którym funkcjonują poszczególne sklepy. Stąd na przykład partnerstwo z lokalnymi firmami utylizującymi odpady -dzięki niemu IKEA Gdańsk utylizuje w tej chwili 90 proc. śmieci. Z kolei organizacje pożytku publicznego mogły w tym roku zorganizować prezentacje na terenie sklepu i w ten sposób zachęcić klientów do oddania 1 proc. podatku na ich rzecz. Były to organizacje z naszego regionu. Akcja "IKEA Gdańsk: przestrzeń dla inicjatyw lokalnych" nawiązuje do tego przedsięwzięcia - sklep zapewnia bowiem przestrzeń, w której mogą porozumieć się oraz współdziałać organizacje i fundacje, które potrzebują wsparcia z osobami i firmami, które mogą udzielić pomocy"- mówi Adam Nowak, kierownik ds. Marketingu, IKEA Gdańsk.

Akcja rusza 1 września, dlatego Ikea Gdańsk zachęca organizacje pozarządowe oraz fundacje, które potrzebują pomocy w swych działaniach, do współpracy. Sklep planuje cykl licytacji wielu ekspozycji, który będzie odbywał się przy głównym wejściu.

Zainteresowani proszeni są o kontakt:
Dagny Kurdwanowska
[email protected]

Przypominamy również, że katalog IKEA 2011 obchodzi swoje 60. urodziny.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na naszemiasto.pl Nasze Miasto