Nowa linia miałaby przewozić pasażerów na zagraniczne wycieczki. Trzon zespołu miałaby stanowić grupa byłych pracowników zbankrutowanej linii. Inicjator przedsięwzięcia Jerzy Adamski, który wcześniej pracował na wysokich stanowiskach operacyjnych w Locie, YES-ie oraz OLT Express, stwierdził, że jest już po pierwszych rozmowach z inwestorami.
"Po upadku OLT każdy chucha na zimne, a biznes lotniczy jest bardzo skomplikowany. My nie chcemy też powtórzyć scenariusza z OLT, dlatego informujemy inwestorów o wszystkich pułapkach biznesu. Nie wystartujemy też, dopóki nie uzbieramy odpowiednio wysokiego kapitału" - twierdził kilka miesięcy temu Jerzy Adamski.
Jak podaje branżowy portal Pasażer.com, obecnie nie jest znana dokładna strategia firmy. Z nieoficjalnych informacji wynika, że nowy przewoźnik prawdopodobnie będzie korzystał z samolotów Airbus A320. Miałby podpisać umowę z biurem podróży Itaka i oferować przeloty czarterowe do Turcji, Grecji, Tunezji oraz Egiptu. W ostatnich tygodniach Polskę odwiedzili przedstawiciele dużych firm leasingowych.
Jeśli linia rzeczywiście powstanie, będzie to czwarty przewoźnik czarterowy w Polsce po Enter Air, Bingo Airways oraz Small Planet Airlines. Linia lotnicza OLT Express powstała w 2011 roku w rezultacie przejęcia przez spółkę Amber Gold większości udziałów dwóch polski linii: OLT Jetair oraz Yes Airways. Upadła w lipcu 2012 roku.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?