Jak wynika z badania Mediapanel (Gemius/PBI) Polska Press Grupa pozostaje liderem w kategorii „Informacje i publicystka”. W lipcu niemal 14 milionów internautów wygenerowało blisko 421 mln odsłon. Utrzymaliśmy również pozycję lidera w kategorii „Informacje lokalne i regionalne”. Ponadto, dzięki naszym czytelnikom, uzyskaliśmy również bardzo dobry wynik w kategorii „Edukacja”,
gdzie zanotowaliśmy awans aż o 13 pozycji.
- Badania Mediapanel jednoznacznie wskazują, że Polki i Polacy darzą nas dużym zaufaniem. Recepta na sukces jest prosta - intensywny rozwój produktów mediowych, rzetelna praca i zaangażowanie dziennikarzy w sprawy lokalnych społeczności oraz różnorodne treści, które zaspokoją nawet najbardziej wymagających czytelników. Dołożymy wszelkich starań, aby utrzymać pozycję lidera; przed nami kolejne wyzwania – mówi Dorota Kania, Członek Zarządu i Redaktor Naczelna Polska Press Grupy.
Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji
i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Rozwiązanie przeznaczone jest dla firm z branży reklamowej, marketingowej oraz mediów. Dane pochodzące
z badania wykorzystywane są w planowaniu strategii biznesowych na rynku mediowym i działań związanych z tworzeniem strategii marketingowych.
Krzysztof Bosak i Anna Bryłka przyjechali do Leszna
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?