Gdy zaczynaliśmy dyskusję o miejscu reklamy w naszej gazecie zapowiadałem: - Jeśli
będziesz zarejestrowanym autorem Wiadomości24.pl - a tym bardziej
będziesz współtworzył treść - będziesz miał prawo nie oglądać
wyskakujących banerów, bilboardów. A przynajmniej miał większe prawa w
tym zakresie niż internauta, który do naszej gazety przychodzi tylko,
by czytać, oglądać.
Dochodzimy dziś do bardzo ważnego momentu. Pojawiają się reklamy oferowane za pośrednictwem sieci reklamowej ARBOmedia, więcej form obejrzą oczywiście internauci, którzy nie mają tutaj swego konta...
Czytaj też:
http://www.wiadomosci24.pl/blog/zarty_sie_skonczyly_ciag_dalszy_dyskusji_o_reklamie_18373.html
http://www.wiadomosci24.pl/blog/kontekstowa_to_znaczy_mniej_inwazyjna_19396.html
http://www.wiadomosci24.pl/blog/czesc_druga_dyskusji_o_portfelu_wiadomosci24_pl_16909.html
https://naszemiasto.pl/reklama-dzwignia-przetrwania-czyli-zarty-sie-skonczyly/ar/c1-4417986
Strefa Biznesu: Najatrakcyjniejsze miejsca do pracy zdaniem Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?