W skład OLT Exprees wchodziły m.in. linie OLT Express Regional, czyli dawny Jetair, które wykonywały połączenia samolotami ATR. Drugą spółką było OLT Express Poland. Linia ta wykonywała połączenia na airbusach A320 i A319 oraz loty czarterowe. Trzecią linią zarządzaną przez Amber Gold był niemiecki przewoźnik OLT (Ostfriesische Lufttransport GmbH). Po przejęciu w 2011 roku przez polskiego inwestora zmieniła nazwę na OLT Express Germany.
Zobacz także: Materiały o upadku OLT Express
Początkowo zakładano, że OLT Express Regional i OLT Express Germany będą ściśle ze sobą współpracować. Miały mieć wspólny system rezerwacji i siatkę połączeń. Na planach się skończyło, a Amber Gold w lipcu przestało finansować linie OLT. W rezultacie OLT Express Regional i OLT Express Poland ogłosiły upadłość.
Jak podaje Gazeta.pl niemiecki zarząd linii znalazł nowego właściciela. Firma stała się własnością holenderskiego inwestora Panta Holdings. Chce on zbudować siatkę tanich połączeń z niemieckich portów regionalnych
Więcej o kłopotach Amber Gold przeczytasz w moich materiałach:
Amber Gold. Klienci zamiast pieniędzy otrzymują plany wypłat
Amber Gold wciąż nie wypłaca pieniędzy klientom
Kłopoty Amber Gold. Spółka nie wypłaca pieniędzy klientom
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?